close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

סיורים בברלין בעברית

מערכת שורשכד אדר, תשעה15/03/2015

למצוא בברלין סיורים בעברית!

תגיות:
ברלין
צילום: יח"צ אתר berlin4u
הישראלים מאוד אוהבים לטייל בעולם ולא משנה איפה אתם הולכים לבלות את חופשת הפסח שלכם, סיכוי גבוה מאוד שתפגשו שם ישראלים. בשנ    ים האחרונות, הישראלים טסים לחו"ל יותר ויותר ואירופה הפכה ליעד המבוקש ביותר. הטיולים המאורגנים שבהם ניתן לקבל את ההסברים והסיפורים בעברית הפכו לדבר הכי חשוב עבור תיירים רבים מישראל ולכן סיורים מודרכים במקומות שונים הפכו למבוקשים. בין שלל היעדים הנבחרים, ברלין היא בהחלט יעד תיירותי מובהק. סיורים בעברית בברלין מספקים לישראלים הסברים על כנסיות עתיקות, מוזיאונים מיוחדים, השווקים הגדושים, בניינים ישנים וחשובים בהיסטוריה הגרמנית ועוד. עדיין לא יודעים איפה אתם בפסח? כדאי מאוד שתיקחו בחשבון את ברלין כיעד מועדף.

היסטוריה בלתי נגמרת
העיר ברלין עברה לאורך ההיסטוריה שינויים רבים ומאורעות רבים אשר השפיעו על העיר בפרט ועל גרמניה בכלל. במהלך שנים רבות הייתה העיר מחולקת לשניים: העיר המערבית והעיר המזרחית עד כמובן נפילת חומת ברלין בשנת 1989. העיר מלאה בהיסטוריה ותרבות ובמהלך הסיורים המודרכים תוכלו לקבל מעט רקע על מה שעבר על העיר הגדולה ביותר בגרמניה. ברלין גם מנציחה באופנים שונים את יהודי אירופה שנרצחו במהלך מלחמת העולם השנייה וניתן למצוא בה מוזיאונים ומבנים רבים המספרים את סיפורם את היהודים בברלין ובאירופה כולה. סיורים בברלין יעזרו לכם מאוד להכיר לעומק את העיר שנחשבת כיום לאחת הערים הליברליות ביותר באירופה. מדובר באחד היעדים המועדפים על הישראלים ובהחלט ניתן לומר שהעיר הזו מציעה הכול, מתרבות עשירה.

סיורים בברלין של היום
למרות ההיסטוריה הלא פשוטה של העיר, כיום ברלין נחשבת לעיר ליברלית אשר מעניקה תחושה של שוויון ואחווה. ברלין מזוהה כיום מאוד עם קהילת הלהט"ב (לסביות, הומואים, טרנסג'נדרים, ביסקסואליים) והיא מכונה "בירת המין של אירופה". חיי הלילה של העיר תוססים ופרועים ואם חשבתם שבגרמניה יודעים לחגוג, חכו שתראו מה קורה בברלין בלילות. המוזיאונים, המבנים והפסלים שמראים על ההיסטוריה של העיר לא מזכירים בכלל את מה שמתרחש בפאבים, המועדונים והמסעדות בשעות הלילה ומדובר באחת הערים המושכות ביותר באירופה מבחינת חיי הלילה. אם אתם רוצים לשלב בין סיורים בברלין על מנת ללמוד ולדעת עוד על התרבות לבין חיי לילה שלא תשכחו הרבה זמן ברלין היא בדיוק המקום עבורכם.

יעד זול יחסית לשאר הערים באירופה
אומנם לא מדובר במחירים כמו בתאילנד או בהודו אך יחסית לעיר גדולה באירופה בהחלט ניתן לומר כי המחירים נוחים וזולים. מוזיאונים ואתרים רבים הם ללא תשלום בכניסה ולכן כדאי לנצל ולראות קודם כל את האתרים שאינם מצריכים תשלום. אירופה אינה נחשבת ליעד זול עבור הישראלים אבל בהחלט ניתן לומר שברלין היא יעד יוצא דופן מהבחינה הזאת. רוצים לנפוש ביעד תיירותי מקסים המשלב גם תרבות וגם חיי לילה? ברלין היא בדיוק המקום עבורכם.

המאמר מוגש באדיבות berlin4u– סיורים בברלין: http://www.berlin4u.co.il/
הוסף תגובה
ברלין
צילום: יח"צ אתר berlin4u
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה